يکشنبه ۲۷ آبان
قندان شعری از ابوطالب زارع
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۹:۰۴ شماره ثبت ۵۱۱۰۳
بازدید : ۱۵۵۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
از قندان دعا
برایت چند حبه حاجت برداشته ام
به روضه خوان ها گفته ام
جار بزنند
بخت گم شده ات را
شاید همین روزها اشک زنی
دل مردی را به دست بیاورد
و ترحم
بر گردن انگشتانت حلقه آویز شود
به گمانم آزادی در دل شناسنامه ام مرده باشد
من تجربه ی تلخ را می شناسم
/////////////////////////
باغی که با زاغک ها می نشیند
باید بداند
که تهمت طعمه ی دزدی پای اوست
//////////////////////
حرکت کن
شاید عشورا شود
گر چه آشوریان منقرض شدند
اما تو الم می شوی
////////////////////
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و پر معنی
موثر