يکشنبه ۲۷ آبان
باغ شعری از ابوطالب زارع
از دفتر ستاره نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ۲۲:۱۹ شماره ثبت ۵۶۰۱۴
بازدید : ۸۶۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
به سمت و سوی باغی می آیی
. که بارها
زمستان را پشت سر گذاشته است
. و اکنون
زیر سر شاخه های خشک دیوارش
جز مهمانی عنکبوت ها
. و مارهایی
که با بچه گنجشک ها لاس میزنند
. چیزی نیست
به سمت و سوی باغی می آیی
. که آوازها
در مسیرسبز بودنش گم شده اند
. وخواب
تنها موسیقی خاموشی ست
که جاری مانده است
از فصلهای شیک پوش
تا سیب های سرخ دختران سپید بخت
در دل نهر ها خبری نیست
رد مرا اگر بگیری
به حفره کوچکی می رسی
که در انجا چال شده ام
تا آبشخور پرندگان راه گم کرده باشم
. بهار را
بارها به جای تو بوسیده ام
تا امروز
پوسیده ترین خاطره باشم
به سمت و سوی باغی می آیی
که چند صبح دیگر بگذرد
به راه رفته اش خواهی رسید
ّ.....................
1396/03/01
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام
بسیارزیباست