يکشنبه ۴ آذر
مستزاد (روزِ دیدار رسید) شعری از هوشنگ زاهدی
از دفتر شعرناب نوع شعر مستزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۵۰۴۰۵
بازدید : ۸۸۳ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب هوشنگ زاهدی
|
مژدۀ بادِ صبا آمد و اخبار رسید روزِ دیدار رسید
بارِ دیگر قدمِ غنچه بگلزار رسید روزِ دیدار رسید
این تَنَعّم ز بهاران نَبُوَد میلِ خزان بر حذر چشمِ بدان
عالمِ پیر،جوان مملو ز ازهار رسید روزِ دیدار رسید
تا بخوانَد به دگر بار هزار آوازی کارِ گل طنّازی
مرغِ اقبال چه خوش سویِ گرفتار رسید روزِ دیدار رسید
ارغوان آمده خندان چو چَمانی با جام نسترنها بسّام
بلبلِ مست و غزلخوان به بَرِ یار رسید روزِ دیدار رسید
کاش میگفت ز من بادِ صبا بر یارم که ز هجران زارم
در بهاری که ز آن لطف چه بسیار رسید روز دیدار رسید
دارم امّیدِ وصالَش که کُنَد درمانم دردِ بی پایانم
تا بگویم که به سر دورۀ ادبار رسید روزِ دیدار رسید
چه نکو مرغِ سعادت که چنین میخوانَد بافَرین میخوانَد
زاهدی خوش که ترا دلبر و دلدار رسید روزِ دیدار رسید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.