يکشنبه ۲۷ آبان
بهار ارغوان شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۴۹۷۰۷
بازدید : ۱۳۳۵ | نظرات : ۸۵
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
ای بهار ارغوان، با این دلم ،بی غش بمان
مثل جنگل های گیلان باش و کولی وش بمان
مثل خون جاری بشو در پیکرم ، نبضی بزن
تا حیاتی تازه در جان و دلم مَهوش بمان
از پس کوه های مغرب، دامنت را بر نچین
ای کمان گیر دو چشمم ،پهلوان آرش بمان
با تو سبزم ، می شکوفد غنچه ی لب ،سرخ ِسرخ
در کویر سینه ام ،جان آفرین با رَش بمان
هر زمان خواهی برو ...دست خودت اما ،فقط
چهار فصل سال را پیش منِ بی قش ...بمان
نجمه طوسی ( تینا)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوچه ای که
سنگ فرش هایش
جسم نحیف؛
قدم ها یت عقیق رهایی
روح من است. بداهه
تقدیم بهترین تینای دنیا ممنونم بزرگوار برای این اشتراک گذاری زیبا