يکشنبه ۴ آذر
سوارنور بودی شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۷ شماره ثبت ۴۹۲۳۲
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
سراپا شور بودی
ترا دیدم سوار نور بودی
سراپا غرق شعر وشور بودی
نگاهم موج گیسویت گره خورد
نفهمیدی بسی مغرور بودی
کنارم بودی اما گوئی انگار
هزاران سال نوری دور بودی
شمیمت قابل احساس اما ..؟
خودت با حوریان مشهوری بودی
گمانم با پریها هم سخن ، یا
کلاف کهکشان محصوربودی
تو ای زیباترین زیبای هستی
برای فتح دل مأمور بودی ؟
مثال هدیه از جانان رسیده
درون خوشه ای ممهور بودی
تو بودی ، من ندیدم ، وای برمن
دلم گفتا به چشممم ؟ کور بودی !
پیرنظر
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
زیبا