دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلـــربایی میکُنی با یک نـــگاه
دلبـرِ زیبـــــــا رخِ گیســـــو سیـــاه
یِکّه تــــازی می کنی با دلبـــــری
جـانِ من٬مـا را کجـاها میبَری
شــد کمـــــانِ ابـــــروانت قــــــاتلم
لیک میارزد به عشـقِ حاصلم
تارِمژگانتچوسازیخوشنوا
شعروآهنگشپُر ازشـور وصفا
گــــــرمیِ دستـــــــانِ تـــو آرامشم
شادیت از درگَهِ حقخواهشم
ای که از حـور و پری زیبــاتری
در مـرامِ عاشــــــقی جـــــادوگری
نیست٬غیرازمِهـرِتو درسینهام
چشمِ زیبـــــــایِ تو شـد آئینه ام
تا که نازک پشتِ ابرو میکُنی
جانِ ماراسِحــر وجادومیکُنی
هر کلامت یک غــزل٬یکمثنوی
آشنـــــــــــا مثـــــــلِ کلامِ مــــــولـــــوی
شعـرِ من آئینهیِ جانِ من است
تا در آن نامِتو مهمانِ من است
آسمـــــانم عشـــقِ من تقــــدیمِ تو
کیست حـامی ٬تا کُند تکریمِ تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استاد
زیبا قلم زدید