يکشنبه ۲۷ آبان
مبتلا شعری از جهان شاه تاج مرادی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۸ شماره ثبت ۴۸۹۸۲
بازدید : ۶۹۸ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر جهان شاه تاج مرادی
آخرین اشعار ناب جهان شاه تاج مرادی
|
شهروند خیال ما شده ای
در دل و دیده ام خدا شده ای
بگذر! تا تو را نفس بکشم
در خیابان دل هوا شده ای
بر لبم نامت آنقدر جاری است
که کلید شب دعا شده ای
گل شیپوری ام به وقت سحر
مست ازعطر ربنا شده ای
با نسیم و ستاره می رقصی
در شب من چه خوش ادا شده ای
در فراز و نشیب آغوشت
زایرم ، مروه و صفا شده ای
می پرستندت این قبایل من
دل و جان مرا عُزا شده ای
آنقدر شب تنیده در مویت
که پناه ستاره ها شده ای
بوی آغوش عاشقی داری
خبرت نیست مبتلا شده ای
من همینم! به لطف دولت عشق
تو همانی! فقط، شما شده ای.
جهانشاه تاج مرادی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.