جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
یه قلب پاره پاره زخمی و شوره زاره هیچکسی رو نداره سر روُ شونش بزاره
دلی که بی قراره همیشه غصه داره وقتی تو رو نداره از زندگی بیزاره
دلم گریون و زاره واست چشم انتظاره ازت خبر نداره توُ جاده پا میزاره
شبام سرد و سیاهه روزام همه تباهه قلبم یه بی گناهه غریب و بی پناهه
برگشتنت محاله اومدنت خیاله رفتن تو سواله دل از غمت میناله
آرزوهام سرابه نبودنت عذابه بخت دلم توُ خوابه دنیای من خرابه
عکس چشات توُ قابه عمق نگات می تابه عطر تن تو نابه چجوری دل بخوابه
اشک چشام می باره چشم دلم خماره دلم طاقت نداره بی تو دووم بیاره
شبها تا صبح بیداره بی تو شبو می باره واسه چشات میاره بغل بغل ستاره
توُ شبهای اجاره تنها دل بیچاره توُ قلبت جا میزاره یه عشق نیمه کاره
S_H.H سه شنبه 26 مرداد 1389 ه.ش ساعت 6:17 صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.