جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
شبهای بی تو بودن ، غربت برام میاره
تنهایی بی تو موندن ، غم توُ دلم می کاره
وقتی تو نیستی پیشم ، شبام تیره و تاره
توُ غصه ها می پیچم ، اشک چشام می باره
داشتن دستای تو ، سراب آرزوهاست
لمس نفسهای تو ، واسه دلم یه رویاست
امیدی به شبم نیست ، رهایی از غمم نیست
تا که خیال تو هست ، هیچکسی همدمم نیست
به یاد اون خنده هات ، دلو به رویا میدم
توُ انتظار چشمات ، شبو به فردا میدم
در حسرت نگاهت ، بغض صدا می گیره
به عشقِ روی ماهت ، دلم داره می میره
تک نفسای خسته ، بی تو دووم نداره
این دل پینه بسته ، دیگه آروم نداره
در پیِ خاطره هام ، می سپُرَمِت به رویا
همراهِ آرزوهام ، می گذرم از این دنیا
S_H.H
یکشنبه 7 شهریور 1389 ه.ش ساعت 4:03 صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.