سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      کوک ساز

      شعری از

      قاسم پیرنظر سلیم

      از دفتر سکوت سایه نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۴ شماره ثبت ۴۸۰۱۰
        بازدید : ۴۸۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      کوک ساز
      خاموش و ساکت گوشه ای افتاده بودم بی رمق
      همراه ساقی آمدی  گفتی  تُرا  مأوا شدم
      منقوش در جامم شدی  دل مستی ام از حد گذشت
      عقل  عشق باران شد ، بارید بی  پروا شدم
      انکارکردم  باده ام آئینه ی رُخسار توست
      رقصید در جامم تنت  هم مست هم شیدا شدم
      افتاد چشم مست من بر صورت  زیبای تو
      فریادم عشق آلود شد ، باعث شدی رسوا شدم
      چشمان شک  آلودگان معطوف من گردید ومن
      محو تماشای  رُخ ماه  تو در صهبا شدم
      برق نگاه چشم تو پس میزند  خورشید را
      تا چشم در چشمم  شدی ؛ گم دردل معنا شدم
      در عشقبازی  محشری  چون حضرت لیلا ، مرا
       بُردی  بسرحّد جنون  سرمنشاء غوغا شدم
      آراستم  پرهای خود  آفاق را کردم نظر
      پرواز  شد  آئین  من ، با عشق تو عنقا شدم
      گلواژه  کوک  ساز شد ، عشقی سلیم آغاز شد
      امشب بدست عارفان  چون برگه ای امضا شدم
      پیرنظر "سلیم " خرداد 95
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جواد مهدی پور
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۲
      درود بر استاد پیر نظر سلیم گرانقدرم خندانک

      زیبا سرودید

      بهره مند شدم از سروده ی خوبتان

      زنده باشید
      خندانک خندانک
      علیرضا کاشی پور محمدی
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۱۱
      درودتان باد
      خندانک خندانک خندانک
      سید ظاهر موسوی
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۳۶

      درود
      زيبا بود
      مانا باشيد
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۱۷
      درود برشما
      خندانک خندانک
      بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
      دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۴۷
      درود برشما استاد گرامي پاينده باشيد خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0