جمعه ۲ آذر
در من گورستانی ست که تمام مردگانش شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۴۷۷۹۶
بازدید : ۴۳۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
هر روز با شاخه های گل رز
به دیدنت می آیم،
که خارهایش تمام وجودم را
زخمی کرده است،
و شبها برایت شعر میخوانم
بی حضورت،
بی آنکه باشی،
و در شعر هایم
انقدر ضجه میزنم.....
که تمام بند بندش
ردیف به ردیف
بی هیچ استعاره ای
وزن دلتنگی مرا
به گوش تویی که نمی شنوی
میرساند.......
در من گورستانی ست
که هرشب تمام مردگانش
برایم از وحشت روزهای
رفته می گویند،
و آینده ای که مرا بی تو
به زندگی اجباری فرا میخواند....
انقدر در شعر هایم
از تو گفته ام که،
هیچ یک ترا برای من نیاورد....
منم ویک آغوش نبودنت....
و دیوارهایی که هرشب جور شانه
های ترا میکشند......
#کبری _مینایی_ جاوید
.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بی حضورت،
بی آنکه باشی،..............غمگین بود خیلی...اما احساستان درعین غم زیبا بیان کردین ...درود بانوی عزیزم