جمعه ۲ آذر
تولدم مبارک شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۵۹ شماره ثبت ۴۷۷۲۶
بازدید : ۱۱۷۷ | نظرات : ۶۸
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
امشب شروع پرواز پرستوهاست
جشن کوچکی بر دلم برپاست
تبریک و هزاران تبریک به دنیا
تولد،تنها یک واژه ای زیباست
در شامگاه عاشقانه میلادم
امشب تولد زیباترین گل دنیاست
باز فرشته ای آسمانی زمینی شد
در وجودم پادشاه خوبی هاست
و خرداد به چه اندازه پرشور است
شنیده ام که هر انسان لبخندی از خداست....
دنیا حریفی 22/خرداد/1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زنده به عشق و محبت باشید درود بر شما
از شعر گفتن خسته ام
چه فایده که هر روز
از بادی بگویم
که کارش دزدیدن روسری ست
یا از تصویر ماه ی که در هر لجنزار
تکثیر می شود
یا از خورشیدی که هر شب
پشت کوهها
به ماه خیانت می کند ؟!
از امروز باید شعر را فراموش کنم ...
می خواهم شعبده باز باشم
هر وقت دلم تنگ شد
ترا از آستین بیرون بیاورم
هر وقت نگران شدم
ترا در کلاهم پنهان کنم ...
روز تولدت
هزار واژه را در دستمالی بریزم
بچرخانم
بچرخانم
بچرخانم
و با حرکتی سریع
تبدیلش کنم
به یک :
ش
ع
ر
!
مسعود احمدی
۲۱ خرداد