جمعه ۲ آذر
تو را میخوانم شعری از امین سوری
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ ۱۰:۱۹ شماره ثبت ۴۷۰
بازدید : ۱۱۰۵ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب امین سوری
|
ناله را بستر من رونق بازار بود
من که از ثانیه ها بیزارم
و تو را
تلخ به خاطر دارم
انچنانی که
مرا
سخت به خاطر اری
و من از خرمن احساس
چه حاصل دارم
گه چنین
ساکت و خاموش
تو را می خوانم......
و در این ترانه ام
نقش سکوتی
جاریست
که باواز مهیبی
تو را می خواند......
خاطر تلخ تو بر
کام دلم
شیرین است
همچو دودی
که بر
تلخی لب
تسکین است
و مرا سخت
در این ماه رخت
حیرانیست
که قلم از گفتن
وا...
ماند.
چه کسی
راز تو را میداند؟
ای تو انکه
چو معما
به شبهای منی
و تو را می خوانم .......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.