سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        حس غزل

        شعری از

        امین سوری

        از دفتر عسل بانو نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۲۳ شماره ثبت ۴۲۱۶۲
          بازدید : ۱۱۱۴   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        دوباره حس غزل دلم رو پیدا میکنه
        این کویر سینه ام هوای دریا میکنه
        وقتی که غم میشنه تو غربت نگاه تو
        پا میشه شور تو دلم اخ که واویلا میکنه
        با نسیم های شفق چه راز پنهونی داری
        رقص باد با گیسو هات راستی که غوغا میکنه
        انقدر مقدسه سایه ی مهتاب نگات
        که اگه ماه ببینه نورشو حاشا میکنه
        تورو هر بار میبینم صد باره عاشقت میشم
        با نگاه مست  مجنون که به لیلا میکنه
        نکنه نگاه تو با کسی مهربون بشه
        که چشام شاکی میشه با همه دعوا میکنه
        توی میدون نبردت مرد جنگی ام بیاد
        با چشات اسیر میشه دستاشو بالا میکنه
        خرق عادت نشده دوری تو معجزه کرد
        غار تنهایی من هر کس و بودا میکنه
        با نت صدای تو میسازه آهنگاشو باخ
        بهتوون سمفونیاشو با تو اجرا میکنه
        بمب خنده های تو حق مسلم منه
        قدرتش هسته ایه دنیا رو امها میکنه
        تو ژنو اسم تورو شنیدن از لب ظریف
        کی میگفت که پنج و یک با ما مدارا میکنه؟
        همه گیرایی شعرم از تو نشئت میگیره
        که غزل ترانمو توی دلا جا میکنه
        ..................................................
        این غزلترانه رو با یکی از دوستای عزیزم به نام امین مظفری مشترک و با هم نوشتیم که خیلی تجربه ی زیبایی بود .
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        کبری یوسفی
        شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۱:۵۳
        سلام خدا قوت
        زیبا وقشنگ سروده اید
        پایا باشید خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0