يکشنبه ۴ آذر
بنبست شعری از کفایت تاجمیری(نجوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۱۳ شماره ثبت ۴۶۹۲۱
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر کفایت تاجمیری(نجوا)
آخرین اشعار ناب کفایت تاجمیری(نجوا)
|
یه مانع پیش روم اومد یه چاله پشت سر دارم
همین جوری که پیش میره از آینده خبر دارم
چطور راهو خطا رفتم که توی چاله افتادم
خطام همسنگ عمرم شد چه درسی به خودم دادم
پای تصمیم خام خود چه تاوان بدی دادم
که بعد از اون به تقدیر بدم لحنت فرستادم
توقلبم شوق پرواز وهنوز درگیر بنبستم
ببین از روی احساسم چه زنجیری به پام بستم
فقط از روی ناچاری نشستم پشت این دیوار
نه میشه رد شم از مانع نه تقدیرم بشه تکرار
محاله رد شم از کابوس وبرگردم به اون نقطه
برم دور شم از این تکرار واین اوضاعه آشفته
عبورم غیرممکن شد به دنیایی که آرومه
واسه رفتن از این برزخ یه تار مو جلو رومه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار قشنگ بود ....