بنام نگارگرعشق......
...............................................................
دَر وادیِ ظلمت، همـــــه محتــاج بـه نوریـم
هـرچنــــد، کــــه دربَنـــدِ زَرو، زیـور و،زوریـم
زین نَفس،کـه بگرفتـه عِنان،ازهمه دَر دست
عمریست که چون طُعـمه،به چنگالِ غروریم
خون می چکـد از، دِشــنه ی جـلاّدکه مـاییم
برکُشـته ی خود،رقص کُنـان،غرقِ سُروریـم
مــارانبُـوَد، زَهـــره ی یک ،نعــره زِخود هــم
دیویـم کـه پنـهــان شــــده در، قعرِ تنوریـــم
ســــاقی، مَــددی گـرکُنـی و،لطـف نمـــایی
مـا، تشــــنه ی یک،جـام میِ نـابِ شـعوریم
غفـلت زدگــــانیـــم، کـــــه دَروادیِ حیـــرت
بَربــاورِ خـود، ســرخوشِ از،جــامِ طهوریـــم
دریــــا صفـــــتانیـم ،اگـرهمــــچو کویریـــــم
آییــــنه دلانیــــــم، گــراز،آینــــــه دوریــــــم
راهــی نبُـوَد،غیرِ شـــــکستن ،کمـرِ پیــــــل
هرچنــــد دَرین وَرطــــه،گرفتــــار چوموریـم
(دیوانــه) کــه ،پَـرواش زِپیـــــــکارنبــــاشــد
آمـد به دوصـد شوق، کـه مـا، درپیِ نوریـــم
دوریـم اگراز، طایفـــه ی،بـاده بـه دســـتان
سـاقی، بـه توسوگند، که مشتاقِ حضوریـم
................................................................
(دیوانه)
اعیادِ شعبانیه، برهمه ی عزیزان،مبارک باد انشاءا....
بسیار زیبا و دلنشین
آموزنده