سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        تب ميهن

        شعری از

        محمد رسول باوندپور

        از دفتر حسرت نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۴۶۷۴
          بازدید : ۱۲۳۲   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد رسول باوندپور

        [color=#341473][center][b][img]http://www.uploadtak.com/images/7mnpwoomp7rebtmvgbu.jpg[/img]

        **************************************

        ما  مرد ِ  نبرديم    و  ز    دشمن  نهراسيم 


        چون  چوب  و   چُماقيم  و  از آهن نهراسيم 


        ما  فلسفه ي   خلقت ِ   ايثار  و   گذشتيم 


        دلبسته ي  مرگيم   و  ز   مُردن   نهراسيم 


        خنجر  بزنيم   از  سر ِ   غيرت     به  عدوّان 


        از   پونز ِ   سوزنده   و    سوزن    نهراسيم 


        گر  موشك  و   خمپاره    ببارد  ز   سماوات 


        از   خوردن   خونابه ي   اين  تن   نهراسيم 


        از   آتش ِ   سرخيم   و  فروزنده  و   مغرور 


        با  شعله ي صد  خرقه و  خرمن  نهراسيم 


        همراه  (رسول) اين سخنش را همه گوييد 


        صد  تكه  شويم  از  تب ِ ميهن   نهراسيم 



        [/b][/center][/color]
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0