يکشنبه ۴ آذر
تداعی شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر افراغ اندیشه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۲۶ شماره ثبت ۴۶۷۱
بازدید : ۱۲۳۶ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
تداعی دردم
تمامی ندارد
درد زایمان مادرانم!!
16/8/2011 لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.