جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1- نثر بودم
پیچیده و مبهم
از مِهرِ آغوشت
غزل، برخاستم
**************
2- شاعر آغوشم!
بداهه باریدی بر گوشم
هنوز از عطر دستانت مدهوشم
هرشب رویایت را می پوشم
***************
3- ماهی آغوش توام
نگذار به گِل بنشینم
***************
4- در بهار دستانت
پروانه وار
به گُل نشستم
******************
5- این نسیم،
از بهشت آغوش تو می آید
بهارِ نارنجی!
واژه ها بیدارند
لحظه ها تبدارند
غصه ها بسیارند
تا آمدنت
عطر یادت را بغل می کنم
****************
6-به سلامتی دیشب،
رویای ارغوانی ات را می نوشم
یاد دستانت را می پوشم
********************
7-واژه ها
از لبان تو گُل می کنند
بگو فصل اول
ادعا کم کند
*********************
8-پروانه ی عشقم
نفس کم می آورد
در پیله ی انتظار
اینجا جهنم است بی تو
ضربِ مِهر در اردیبهشت
کی می رسی؟
*************
9-مِهرِ امید حضورت
دمیده در شب خاموشم
شعر سپید عبورت
وزیده بر تب آغوشم
هنوز عطرت هست
میان دفتر تن پوشم
مه ناز نصیرپور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.