جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
بادبان ها را بکشيد
دل آرام من
درياي طوفان است
ماهي تشنه بر لب
آب آب مي کند
محبت هايت ناز!...
به سمت من بيا
کمي با ترس!
آنجا
روي ساحل تنهايي
غوغاي نفس بريد
شانه مي کشي بر موج
روان مي شود بر من
خشم جدايي! ...
به سمت من بيا
کمي با ترس!
کوسه ي ،آدم خوار
مغز احساسم را مي جود
تا اعماق اقيانوس
زير صخره اي سرد
با من از دل بريدن
آشيانه مي سازد!...
آه
دل آرام من
درياي طوفان است...
به سمت من بيا
کمي با ترس!...
پ.ن
در اقيانوس عشق
من به آرامش دريا مي انديشم
و تو به ماهياني که
با قلابي از شايد ،اما ،اگرها ...صيد مي شوند!
__________________________________________
درياي عشق را دو چيز آلوده مي کند
محبت هاي بي اندازه امروز من
موکول کردن محبت هايت به فردا...
و ماهيان عشق
،تنها ،از تلاطم امواج بي مهري ات مي ميرن!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.