شنبه ۳ آذر
چشم به راه شعری از حبیب رضایی رازلیقی
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۵۶ شماره ثبت ۴۶۴۸۷
بازدید : ۷۷۷ | نظرات : ۲۲
|
دفاتر شعر حبیب رضایی رازلیقی
آخرین اشعار ناب حبیب رضایی رازلیقی
|
( چشم به راه )
بی تو گر رُسوایِ هر، میخانهِ مـن
شمعِ من هستی ، تو را پروانهِ من
میکـده شـد مَنزلـم ، از هجـر یـار
درفـراقـت سوختـم ، ویرانـهِ مـن
ای نگـارَم، بـُرده ای ، یَغمـا دلــم
چشم و گوشم بسته ای، دیوانهِ من
دیده شد پراَشک و ، من درانتظـار
منتظـر بـودم تـو را ، در خانهِ من
گرچه صیدَت گشتـه ام ، امـّا دلـم
شاد و خرّم زیـن ، اسارت خانهِ من
استخوانـم نَـرم شُـد ، فـریـادهـا
بـادِه درمـانم شَـوَد ، مستـانهِ من
آشنـایی گفـت زاری ، از چـه رو؟
گفتمَش کو چاره ام ؟، نالانهِ مـن
جـانِ مـن ارزش نـدارد ، در رَهَـت
سربـه دیدارَت دَهـم ، مَردانـهِ مـن
گـاه وَصلـم گَـر شـوَد ، بـا دلبـَرم
دل به راهَـت می دهَم ، جانانهِ من
سنگ قبرم ای(حبیبـم)، حـَـک شود
منتظر هستـم ، به تُربـت خانـهِ من
حبیب رضایی رازلیق
مورخ ۱۳۹۵/۱/۲۹
اللهم عجل لولیک الفرج
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
شعر بر وزن
فاعلاتن فاعلاتن فاعلن
متحدالارکان
بحر رمل مثمن محذوف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.