دریاست رو به رو
مواج چون عروس
آلوده کف دهن
رامش به شن جلوس
آغوش وا شده
داماد او هزار
پتیاره ای که هست
گریان به هر مزار
آراست موی خود
با حلقه ی صدف
او پای می زند
با نغمه های دف
از ظلم های او
روز است در گریز
خونبار شد دو چشم
با آب ها ستیز
شب دوست دار اوست
او را بغل زده
با عشوه های او
هر بار کل زده
چادر سیاه را
رویش کشیده است
زوج هراس و ترس !!!
خوبی که دیده است ؟؟؟
*****************************
ماقطره ی آبیم که بر خاک شدیم
پیوسته به هم گشته وچالاک شدیم
دریای بزرگ و آبی ،آغوش گشود
از مهر دوباره اش به افلاک شدیم
*****************************
در پی دیدار تو صحرا به صحرا می روم
تا ببینم روی تو اینجا و آنجا می روم
در تکاپوی نگاهت مانده ام حیران و مات
بی تو رودی کوچکم دنبال دریا میروم
***************************
در باور ما این همه گرداب نگنجد
در کاسه ی بس کوچک ما آب نگنجد
یک عمر پی دیدن تو چشم چراندیم
دیدار تودریاست به مرداب نگنجد
**************************
بی تو رودی کوچکم دنبال دریا میروم
استاد نازنینم حضرت دوست بانوی مهر و ادب و فرهیخته میلاد امام موحدین منبع عشق علی ع را به شما و خانواده عزیزتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم خداوند روح پدرتانرا با ائمه هدا محشور گرداند