جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
|
امشب گرفته ، این دل خسته بازم به یادت ، تنها نشسته
خالیه قابِ ، عکست روُ دیوار دوباره نفرین ، به این روزگار
هوای خونه ، تاریک و تاره دل دیوونه ، باز بی قراره
به یاد چشمات ، اشکم می ریزه نیستی و قلبم ، از غم لبریزه
نامه هاتو من ، میزارم جلوم تو رو می بینم ، بازم روبروم
مرور می کنم ، خاطره هاتو افسوس ندارم ، من اون چشاتو
پاییزه چشمام ، دلم خزونه تمومِ دفتر ، رنگی و خونه
دلم انگاری ، بهونه داره خیسه ترانه ، چشام می باره
عطر تن تو ، توُ خونه پیچید برق دو چشمات ، بازم درخشید
هُرم نفسهات ، اومد به یادم بیا دوباره ، برس به دادم
شماره افتاد ، نفس توُ سینه مرگشو انگار ، داره می بینه
با حسِ زیبات ، میرم توُ رویا به اون گذشته ، که بودی با ما
سرم روُ شونَه ت ، آروم می گیرم توُ آغوش تو ، آروم می میرم
S_H.H چهارشنبه 23 تیر 1389 ه.ش ساعت 4:25 صبح
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.