جمعه ۲۵ آبان
ماه بانوی غزل ،دخترک چشم عسلی.... شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۸:۳۴ شماره ثبت ۴۶۱۹۶
بازدید : ۱۳۹۵ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
باز دل تنگ توام ، دلبرک چشم عسلی
شمع بزم غزلم ، شاپرک چشم عسلی
زیر حکم دل تو شاعر ، بیدل چه کند؟
با تک چشم قشنگ تو، تًک چشم عسلی؟
من که از شعر و غزل هیچ نمی دانستم
شاعرم کرده ای ای شاعرک چشم عسلی
اسم گل بردی و با شرم ز گلزار گذشت
پیش رخسار تو ای، گلبّرک، چشم عسلی
به پیامی بنواز این دل مسدود و بخوان
به سلامی، و گلی ، مشترک چشم عسلی
باز دلتنگ توام، جلوه کن ای مظهر عشق
ماه بانوی غزل ، دخترک چشم عسلی
.
حسین دلجووو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.