با عرض سلام و خیر مقدم بر طول شما هنر پسندان
بر دوســت و آشنا و دشمن بر تمام عاشقان و رندان
برهرکه که خسته هست وبی حال آرامش او یه قهوه فنجان!
بر هر که دلش گرفته الان قلبش شده سلول یه زندان
بر هر کسی ام که غم ندارد آزاد به هفت دولت از خان
بر هر که که روی خود گرفته مرحم بشده به درد مندان
هر کس که مریض حال و بد حال در خانه و یا که بیمارستان
بر هر که که خورد تورش اینجا آن وقت که بود سایت گردان
بر هر که که مثل من فقیر است! یا هست ز جمع پولمردان
بر هر که که مثل من فقید است!! یا هست ز جمع لات و لوتان
بر هر که که طالب فکاهیست می پرستد آن را ز تن و جان
هر کس که مرا نمی شناسد یا که آشناست از دبستان
بر تمام بچه های این سایت دوستای گلُ مرمریُ فان
روی چشم من جای پایتان از مشهد و اهوازو ز طهران
کردید منور این پروفایل با مرحمت و ناز نگاتان
گر نظر بدادید و ندادید بازم به سر است جای پاتان
قربــان محــبت و صفاتان گلبانگ صدا و قهقهاتان
پاچه خواری نیست این به والله دوستتون دارم بی حد و بی سان
89/8/5
شیرین و زیباست
تشکر از محبت شما