جمعه ۲ آذر
شــــــــــام آخـــــر شعری از وحید کاظمی
از دفتر ازاین حرفهای قشنگ نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹ شماره ثبت ۴۶۰۸۱
بازدید : ۷۶۹ | نظرات : ۱۱۳
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
.....
........
.....
این ترانه با سبکی خاص بر روی ملودی نوشته شده موضوع این ترانه در مورد آخرین شب از زندگی مشترک دو زوج است،زندگی تلخ با عشقی یک طرفه،این ترانه با نگاهی شیرین و فانتزی به این شب تلخ نوشته شده و آخرین تلاش برای آخرین شب و آخرین فرصت برای خوش بودن
....
......
.......
این شامِ آخرِ ، مياى؟،،،امشب غذا ، بیرون بریم
خونه پر از ، درد و غمِ ،،،بیرون بریم ، راحت تریم
دلم میخواد ، واسه یه شب،،،هم رنگِ با رویاها شیم
خدا رو چی دیدی؟ شاید،،،یه شب تونستیم خوش باشیم!
بریم ؟ یه دیزی سنگی و ،،،دوغ و پیاز و نونِ داغ
فرحزاد و یه جایِ دنج،،،رویِ یه تخت ،کنجِ یه باغ
یا که کبابْ ترش بزنیم؟،،با هر چی که دلِ تو خواست
غذایِ گیلانیِ دبش،،،باقلا و سیر ،زیتون و ماست
یه آشِ دوغ تو اردبیل ،،،کوفته ىِ تبریزی میخوای؟
قلیه ماهی محشره ،،،اگه تا آبادان بیای
دنده کباب و روغنِ،،، کرمونشاهی تو بیستون
بریون کبابِ کُردی و،،، جوجه کباب و زعفرون
ته چینِ سمنانی خوبه؟،،یا دوغِ پایِ زاهدان؟
کلم پلویِ شیرازی ،،،یا بریونی ، تو اصفهان؟
قزوین بریم قیمه نساء؟،،یا قلیه ترشِ لری؟
شاندیزْ غذایِ مشهدی،،،میگویِ بوشهر میخوری؟
ماهی برشته، تویِ قشم ،،،روغن جوشیِ کرمونی
چکردمه یِ ترکمن ،،، یا تاس کبابِ کاشونی؟
آش ماستی تویِ سبزوار ،،بریم اراک آش مصطفی؟
هر چیزی که دلِ تو خواست،،،فقط با من بیرون بیا
فکر کن چقدر خوش میگذره ،،من با تو ام ، تو با منی
سلامتیه امشب و ،،،خوردن آبِ ارمنی
هنوز تو قلبم جا داری ،،،فقط با من بیرون بیا
حتی اگه پیتزا بخوای ،،، میبرمت ایتالیا
این شامه آخرو بیا،،، امشب غذا بیرون بریم
خونه پرِ از درد و غم ،،، بیرون بریم راحت تریم
دلم میخواد حتی یه شب،،،هم رنگِ با رویاها شیم
خدا رو چی دیدی؟ شاید،،،یه شب تونستیم خوش باشیم!
....
.....
.......
وحید کاظمی
......
.........
با احترام به مقام قرمه سبزی ،فسنجون،باقالی پلو با ماهیچه،قیمه،میرزا قاسمی،زرشک پلو،کشک بادمجون،اکبر آقای جوجه حتی املت و.... که خیلی دوست داشتم همشون توی ترانه باشن ولی دیگه خیلی بلند و طولانی میشد انقدر غذای خوشمزه هست که میشه یه کتاب شعر ازش نوشت
......
زندگیتون خوشمزه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حس شیرینی داشت ...ماشاالله واردم هستین غذاهای همه ی شهرهارو
مشهدم که یک شله مشهدیه که اگه بخورین موندگارمیشین اینجا