يکشنبه ۴ آذر
بام فرحزاد شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۴۵۰۸۶
بازدید : ۶۶۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
ای که درکوی خرابات مقامی داری
جم وقت خودی اردست به جامی داری
_______________________
ای که در بام فرحزاد کنامی داری
فارغ از مشکلی آوازه و نامی داری
بی خبر مانده ای از کوچه و پس کوچه ی شهر
جیب پر پول و دو ده خانه و بامی داری
از فراگیری انفاق نترسان خود را
فکر همنوع خودت باش ؛ طعامی داری
تاخدا راه زیاد است ،اگر هشیاری
پختگی پیشه کن ار عادت خامی داری
مال و ثروت و همه دارو ندارت فانیست
خواب خوابی که در آن لمکده کامی داری
کاش می شد که بفهمی همه من ها پوچند
ماشدن سر بکشی ؟ همدم و حامی داری
جان مولا ، سر سجاده که هستی ،یکدم
ازخودت پرس ، چه بیهوده مرامی داری
مست انعام زمینی همه تن طمائی
حالیا نزد خدایت ، چه مقامی داری
توبه کن مثل "سلیم " ازهمه ی زشتی ها
مژده آید : به نجف حکم غلامی داری
پیرنظر "سلیم"
در رکاب حضرت لسان الغیب الرحمه سه شنبه 27/11/94
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بجا
مبین مشکلات جامعه