1- من چشم پر از سِحر تو را می بوسم
آن شانۀ پرمِهرِ تو را می بوسم
هرچند کم آید نفست اما من
لبهای پر از شعرِ تو را می بوسم
طولانی و مردادی، در اوج آزادی
با دمای بوشهر تو را می بوسم
**********************************
2- ای نازنینِ ماهم، وزن شعرِ کوتاهم
کنارت هم نباشم با یاد تو همراهم
روح لطیف شبنم ، از قلبت غصه ها کم
برای تو از خدا بهترین را می خواهم
*****************************
3-امروز
غم جمعه از صبح ، طلوع کرد
در بهمن نبودنت می لرزم
کاش مهر چشمانت
از غروب انتظار بروید
انجماد تنهایی ام را
قصۀ نور بگوید
******************
4- تک بیت ماندم
وقتی غزل خداحافظی خواندی
********************
5- کاش کنار می رفت دالِ فاصله
آدینه ام ، غرق آینه می شد
ماه مهربان من !
****************************
6- پنبۀ بالشم را می زنم
تا بیشتر خوابت را ببیند
سبکبال در اوج آبی خیال
آنسوی آرزوهای محال
ستارۀ دیدار بچیند
**********************
7- هیچ کس
اشک کویر را ندید
وقتی رهگذر را بدرقه می کرد
مه ناز نصیرپور