جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب وحید کاظمی
|
به نام پروردگار
.....
.......
این ترانه تلخ روی ملودی نوشته شده یه ملودیه آروم و ساده..
آدم یه وقتایی هست تو زندگی احساس میکنه
اشتباه کرده و فریب خورده و شاید انتخاب درستی نکرده و بین اون همه گل دست گذاشته دقیقا روی خار ،خاری که نه بوی خوبی از خودش داره نه مثل گلها زیباست و نه بهش حسی داره فقط تیزه و دستشو زخم میکنه و شایدم مثل کاکتوس یه زیبایی فریبنده داشته باشه برای زخم زدن ایشالله همه تو زندگیشون و انتخابشون گل ها رو انتخاب کنن...این ترانه با این موضوع نوشته شده..تقدیم به شما خوبان
....
.....
.......
بغض تو گلوم نشسته و،، چشمای من خیس شده
بین هزار فرشته دل ،،،عاشق ابلیس شده
باز تویی، دلیل این ،، ویرونی های دم به دم
من اعتراف میکنم،،، خودم پی تو اومدم
تو اون چشات یه وسوسه ،،، دلیل هر گناه من
دوست داشتنت و خواستنت ،،،این بود اشتباه من
ابلیس زیبایی ولی،،،تو هر نگاهت یه فریب
یه آدم ساده بودم ،،،حوا شدی با عطرسیب
یه جاده ی یک طرفه ،،قصه ی عشق ما دوتاست
چشمای ابلیسیه ،،تو پر از فریب،، پر از گناست
خرابتم ،،عذابمی ،،شادیم حروم و غم حلال
نمیتونم درکش کنم،،من عاشقم ، تو بیخیال
♫♫♫♫♫♫♫♫♫
میون اون فرشته ها،،ابلیس شد رویای من
من از بهشت بیرون زدم،، جهنمه دنیای من
جهنمی تو چشمته،، که قلبو آتیش میزنه
ماری که تو زبونته،، زندگیمو نیش میزنه
فریب خوردم از تو و ،،بد جوری بنده ی تو ام
هیچ وقت نفهمیدی که من،، برگ برنده ی تو ام
من واسه تو زیادم و،، چشمام با تو خیس شده
من چوب از این چشم میخورم،،عاشق ابلیس شده
یه جاده ی یک طرفه،،قصه ی عشق ما دوتاست
چشمای ابلیسیه تو ،،پر از فریب،،پر از گناست
خرابتم،عذابمی،شادیم حروم و غم حلال
نمیتونم درکش کنم،،من عاشقم ،تو بیخیال
......
........
..........
وحید کاظمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.