به نام مهرانگیز جاودانه
1- من ،شب، تو....
کِی
رد میشویم
از عمق این واژۀ تاریک
من و تو....
*************************
2-به تک تک واژه هایت،
اعتماد دارم،
چون لبِ تشنۀ خاک به باران،
برای روییدن
*******************
3-به توان رسید
شعرم در
بی نهایت نگاهت
My poem in the power of your glance= Infinite
My poem) your glance=Infinite
******************
4- تابع توام
برای هر ایگرگِ معلومِ وجودم،
مجهولیست در محورِعشقت
متغیرمستقل!
وابسته به مِهرت
از کوهِ انتظار
خسته ام
*******************
5-
I’ve forgotten you “never”
Rhyme of my life”forever”
You are my heat in the winter
Spring comes when you enter
Come to my eyes with the snow
After tears, you re the rainbow
*************************
6- تو را صدا زدم
بهار آمد
I called you
The spring came
********************
7-سپید برفی من!
بیا که تعطیل شود
روزمرگیهایم
با قافیۀ ماندنت
******************
8- دیدمت،
مرداد در نبض زمستانم تپید
طلای مهرِ امّید در تارِ جانم تنید
امشب در اوج رویا
به یاد موج دریا
میخوابم
به بغض دیوارِ غم،
شعر خورشید
میتابم
امروز ، عقربه ھا،
رنگِ خیال پوشیدند
شراب عشقمان را
جرعہ جرعہ نوشیدند
در شتابِ لحظه ها
عاشقانه رقصیدند
قرار آیندۀ آرامش
را پرسیدند
#مه_ناز_نصیرپور
یکشنبه هجدهم بهمن نود و چهار
قاب چشمانم از نگاهت لبریز شد