پنجشنبه ۱ آذر
روزگاري در جنون شعری از بابک فغفوری (پور)
از دفتر آه سرد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۵۹ شماره ثبت ۴۳۶۳۸
بازدید : ۸۳۶ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر بابک فغفوری (پور)
آخرین اشعار ناب بابک فغفوری (پور)
|
رهايي از اعتياد
روزگاري در جنون
حال و احوال درون
قصه اي تلخ و زبون
گفته ام من در جنون
مادري با چشم خون
ناله هايي مغبون
آدماي مظنون
يك جوان دلخون
گشته اند يك دم فسون
مرگ با تزريق خون
نشءگي با افيون
كرد مرد را سرنگون
همچو كف در صابون
نهرهاي مسكون
خانه ها با اندرون
زندگي ها همچون
زشتي ها ميزون
قلبها اشانتيون
ميكنند بهر شگون
دودها را پاپيون
نيست خيري درتوتون
ميكند كن فيكون
ريخت سنگ سرستون
گشت ابليس ممنون
برخيز اينو بدون
پندها و رهنمون
باشي هر دم مصون
از ابليس زمون
زِ نگون و هر چه دون
تو رها باش و بدون
يادگير بي چند و چون
علم و شرع را تو فزون
بازكن چشم درون
چلچراغي تو كنون
تلفيق غزل و مثنوي با مصراعهاي كوتاه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.