دوشنبه ۵ آذر
چهارپارۀ عاشقانه- آسیاب چشمانم-دلبرِ تابانم- اهوازِ دستانت- اندوه دی شعری از مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
از دفتر پاییز مِهربان نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۴۳۳۶۸
بازدید : ۵۱۰ | نظرات : ۳۱
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
1- در تالارِ وجودت ، هرکس سازی می زند
غمِ چشمانت،
اهوازِ دستانت،
تارِ موهایت،
شورِ لبهایت،
به کدام آهنگ برقصم ؟
مهر نود و چهار
*******************
2-افتاد آرامش خواب
از آسیاب چشمانم
در پيچ و تاب اشك مهتاب
*********************
3- دلبرِ تابانم از چه پشت ابر مانده اي؟
براي چشمانم قصيدۀ باران خوانده اي
******************
4- هِی هِی کنان
اندوهِ دِی
بر تنِ تبدارم می تازد
گونۀ عاشق
در خزانِ غم، رنگ می بازد
مه ناز نصیرپور
آذر نود و چهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.