جمعه ۲ آذر
این چنین باش شعری از میلاد منصف
از دفتر خواب خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ دی ۱۳۹۴ ۱۰:۰۰ شماره ثبت ۴۳۲۱۸
بازدید : ۴۳۸ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب میلاد منصف
|
مثل گل های بکر اعماق جنگل خرامان باش
مثل بید مجنون سپید، گل به دامان باش
مثل ساقی وفادار به عهد در جمع مستان باش
مثل کوچه های شاد و خندان بر خانه غم زدگان چراغان باش
مثل خون در رگ های پیکر درختان روان باش
مثل سرخی جوشان، پرخروش به رنگ ارغوان باش
مثل ماه تابان، چراغ بر شب، بر ظلمت فروزان باش
مثل سرمه بر دیده ی زیبا رویان بر چشمان مستان مژگان باش
مثل اجاقی در خانه ی اسیران بر دل های سرد ظهر تابستان باش
مثل پلی بین دو قلب عاشق پیوند ابروی کمان باش
مثل خورشید، پرفروغ در دامن آسمان باش
مثل عود در کلبه ای محقر بر تن عاشقان ساقه ی ریحان باش
مثل حس خوب لالایی رویای نابی در سحرگاهان باش
مثل قطره ی نوری در تاریکی، بر ظلمت گران زخم زبان باش
مثل بادبادک رهاشده ز بند، آزاد در آسمان، مرغ طوفان باش
مثل خوابی پر از رویای شیرین، تعبیر رسیدن در فال فنجان باش
مثل اشک شوق پایان انتظار، گریان بر تن بیابان باش
مثل گلسنگ رویان، استوار بر سنگ فرش خیابان باش
و مثل آسمان بی انتها، مثل اقیانوس بی کران باش
در هوای پاک خوبی ها این چنین و آن چنان باش
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.