پنجشنبه ۱ آذر
شعر بی وطن شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ۱۵:۵۶ شماره ثبت ۴۳۰۸۶
بازدید : ۴۰۱ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
5-شعر بی وطن
برگی
برفی
و شعری
در خانه ی سکوت.
حوضی
کفشی
و ساعتی شماطه دار
در فرصت حیات.
اشکی
عطری
و هزاران نگاه
در خلوت خدا.
بیچاره آدمی
فرزند یک خطا.
در قلب و دیده ها
تکرار می شود
هر روز آن خطا.
آزاد می شوم
از قید خوب و بد
رقصنده می شوم
با شعر سادگی
شعر سپید و ناب
در سایه سار سپیدار پیر
یک چشمه می شوم
یک چشمه شعر نو
شعری ز جنس آب
جاری درون دشت
جاری درون لحظه ها
بی نوبت فراغ
خورشید رفته است
اینک شده مرا
هول و هراس شب
یک سوژه ی جدید
دریا شده سیاه
ماهی تشنه و
همدرد یک کویر
زرتاب خسته و
محبوس سایه ها
با شعر بی صدا
با شعر بی وطن
شعر بدون نام
بی انعکاس لحظه های عاشقی
بی انعکاس درد
گویا که مرده است
زرتاب بینوا
حسین زرتاب -1394/9/21
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.