پنجشنبه ۱ آذر
خزان ارغوان شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۱۰ شماره ثبت ۴۲۷۱۱
بازدید : ۳۹۷ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
376-خزان ارغوان
شعر ها
افسانه و تاریخ ما
رونق امروز بی تدبیر ما
بیت ها افسونگر روح زمان
واژگان
بازیگر
دوران ما
می شود گاهی بشر را فلسفه
گاه بی منطق
بسان عاطفه
می شود عاشق بدون یک دلیل
در بدر دنبال معشوق غریب
رنگ ها گاهی فریبش می دهد
میله ها،
زندان،
کنار پنجره،
یک افق گاهی امیدش می دهد
در بهاران مست می گردد ز گل
فصل می جوید خزان ارغوان
زرد،
لرزان
سرد،
در باد وزان
می شود مغشوش
سرگردان و گم
چون شود فصل زمستان برف ریز
واژگان گردد سپید و سرد و تیز
واژگان بی وزن
پران و سبک
می رود بالا و پایین در هوا
در میان ازدحام دانه ها
می شود رقصان، سپید و بی پناه
شعر زرتاب است گویی در فضا
حسین زرتاب-1394/9/11
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.