پنجشنبه ۱ آذر
367-مخرج نامشترک شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ۲۳:۴۷ شماره ثبت ۴۲۶۰۴
بازدید : ۴۵۰ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
367-مخرج نامشترک
انسان تاریخی
یک مخرج نامشترک دارد
جهل و خودآگاهی.
در سرزمین فقر و ناداری
اخلاق و عرفان و رواداری
صلح و عدالت
همره احساس آزادی
معنا نمی یابد
انسان تا پایان این دوره
در جهل می ماند
با فقر می سازد
پایان این دوران تاریخی
پایان انسان است
تاریخ،
بی پایان نمی ماند
زرتاب این قصه
سرد است افکارش
در یک نبوغ سبز بی پایان
یخ بسته دستانش
حسین زرتاب-1394/9/7
368-حس شاعرانه
حس شاعرانه در وجود من
گاه می سراید از خفا
مصرعی لطیف و نرم و بی صدا
هر کسی مرا شنید
خوانده می شود دوباره این صدا
باز می رسد ندا
عاجزم ز درک شعر خویش
شعر من شده سوال
یک سوال سرد بی جواب
غالب است شعر من
بر من و تفاوت نگاه من
بر وجود فهم بی کلام من
حسین زرتاب-1394/9/7
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.