دوباره دلم گرفته
نیستی و غم داره حالم
داغیِ آغوش ناب ات ،
چند روزه کم داره حالم
مثه یه دیوار خیسم
مثه یه کلبه ی محزون
یه کمی ، نم داره حالم
،
نیستی و آخر دردم
خیلی وقته دارم اینجا
دارم اونجا . . .
دنبال چشات می گردم
هنوزم برام عزیزی
هنوزم برام یه خانوم
که فراموشت نکردم
،
نیستی و خاطره هامون
گرمی گذشته هامون
دل داغون ، منه حیرون ،
تو خیابون . . .
به خدا ، به اون دعای
توی هر کوی و بیابون !
،
میدونم واست غریبه
اینکه من عوض شدم یا
یا که نه ، واست عجیبه
اما تو همیشه خوبی
وجودت خیلی نجیبه !
،
میدونم اندکی سخته
فک کنی میتونی باشی
یا شاید می تونی باشی
اما تو میخوای نباشی !؟
ولیکن حتی نباشی
میتونی واسه همیشه
تو وجودم باشی جا شی !
،
میدونی که لمس دستات
شده آرزوم دوباره؟!
واسه یک بار اگه میشه
بیا رو به روم دوباره !
،
میدونی چشمای نازت
نمیره از یاد چشمام
چشم من همش به اینه
که بیای باز جلو چشمام
،
تا ازت نفس بگیرم
توی این هوای ناجور
توی این دنیای بی رحم
میون حرفـای ناجور
،
خدایا دلم گرفته
اما اون دلش نگیره
آخه عشقم همه جونم
زبونم لال ،
نکنه یه وقت بمیره ؟!
،
خدایا خودت کمک کن
میدونی فقط تو موندی
همه رفتن دل بریدن
اگه اینارو تو خوندی
،
خدایا خودت کمک کن
غیر تو کسی ندارم
توی این شهر دَرَندَشت
سر روی مُهرش بذارم
،
خدایا اون و سپردم
که تو باشی پشتوونه اش
این که من آخر این عشق
یا می میرم یا دیوونه اش
،
نه مهمه نه خیاله
اولش یه کمی سخته
اما بعدش چه با حاله
که بشم دیوونه ی اون کسی که
دیگه وجودش ، غیر ممکن و محاله
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.