يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سید مصطفی رادحسینی
آخرین اشعار ناب سید مصطفی رادحسینی
|
تجاوز " زن "
که زمین را گرفته اند به چنگ
زیر جنگ
راستی ،
افکار"داعشی" را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
آزادی بود و برادری بود و خواهری
چنین"زایشی" را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
،
تجاوز " تن "
لعنتی ، کی داشت ؟
سود پرست و پاپتی ، لعنتی کی داشت ؟
اختلاس های مجانی و "بخــــیه" های پولی ،
ریه های خراب و هوای پولی ، کی داشت ، برادر . . . ؟
،
تجاوز " زیستن "
که این را دیگر همه ی زندگانی به من داد . . .
با چاشنی تجاوزات خوشمزه و ارضائات خوشمزه و
بالا آوردن مرگ
دنیا "ناجوانمردانگی" داشت ، برادر . . . ؟
آیا "خستگی"داشت ، برادر . . .؟
،
"بابک ها" در خواب و
"زنجانی" ها بیدار
"کوروش" در قاب و
"اهریمنی" ها بیدار
"شاپرک" ها در حبس و
"خوک" ها آزاد
قاصدک" ها در حبس و
فرداها بر "باد"
،
تجاوز " من "
راستی ، این را دنیا کی داشت ، برادر . . . ؟
،
،
،
،
سید مصطفی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.