جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)
|
به نامِ مهرِ مهرپرور
*******************
شعر را بیخیال،
در این هوای سرد ،
نانِ تنوریِ آغوشت،
با عسلِ چشمانم
می چسبد....
**************
عاشقانه در پاییز،
دوباره می رویم ،
اما دلم گواهی می دهد،
در فصل ِمرگِ برگها ،
غزل خداحافظی ،میگویم ....
********************
سکوتت، فریادی دردآور،
کِی تمام می شود؟
دارم کر می شوم .....
***********************
فکر کردم عاشقی،
لطیف، چون شقایق....
در قلبم تو را پروراندم ،
زهی خیال باطل،
مار بودی در آستین....
*********************
دلیلِ شعرهایِ من!
اگر نباشی،
بر سرِ دلواژه هایم
چه خواهد آمد؟
مه ناز نصیرپور
مهرِ نود و چهار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.