شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
می شود باتو ـ
تصویری
از عشق کشید _
و سالها گوشه ای
بی همهمه و بی صدا به تماشای آن نشست
می شود حصاری آهنگین
به دور خود ؛
زمزمه شبنم های
عاشق را
روی لبانت شنید
می شود گفت:
شب شو ـ
مهمان خانه شاپرک های
پر نور شد با تو روز شد با تو ....
میشود سرمه ای
بر چشمان بی فروغ عاشقان
دلخسته ی شهر شد
می شود باتوــ
بداهه ای ناب ؛
سربیت غزلسرای های شعرناب شد.
پن
آدمی را مهربانی زیبا می کند.
سید حاج فکری احمدی زاه(ملحق)
اگر اشتباه نکنم اثر بالا بداهه ای ناقابل بود که زیر یکی از غزل های ناب استاد زهرا ضیایی تقدیم حضورشان نموده بودم جای دارد همینجا تشکری دوباره از محضرشان داشته باشم چرا که همیشه ما و اعضای خوب شعرناب را با تقدیمی های زیبایشان شرمنده نمودند ممنونم استاد برای بزرگواریتان مبارکتان باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.