سه شنبه ۱۵ آبان
بشنو این بار صدای دل من شعری از محمد فروزان
از دفتر یک قصه، دو آدم نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ۲۳:۱۰ شماره ثبت ۴۱۷۰۶
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محمد فروزان
|
شاید اگر گوشه چشمی به شقایق بدهی
و کمی باز به هر قطره باران نگری
اگر از روز به شب
و کمی شب به سحر
به ندای ملکوتی نسیم گوش دهی
پَسِ گلبرگ شقایق باشم
که به چشمان تو مصلوب شده
من به باران خدا دل دادم
که سر کوی تو جاری گردم
نفسم در نفس باد تنید
که نسیمی شود از خاور دور
تا در آغوش تو آرام شود
ای یار سبک بال
که رخت مه گون است
بشنو این بار صدای دل من
از پرنده، باد و باران و درخت
بشنو این بار صدای دل من
از صدای ملکوتی اذان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.