سه شنبه ۱۵ آبان
گمگشته عرفان شعری از محمد فروزان
از دفتر غزلهای خیس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۵۱ شماره ثبت ۵۴۵۷۵
بازدید : ۴۵۴ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد فروزان
|
عمرم همه رفت هدر اسیر میخانه شدم
گمگشته عرفان تو در ظلمت کاشانه شدم
غبطه هایی میخورم ازحال خودم برعاشقان
آن به شیدایی و من باز به بیراهه شدم
سالی که گذر کرد و خزان شد همه از حکمت تو
تا علق در پی آمال زمین واله و پروانه شدم
یا رب این سال دگر را چو به ما می سپری
حالتی ده شوم آزاد که دیوانه شدم
اسفند 95
سال نو همه عزیزان و سروران مبارک
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب از لطف شما سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض احترام سال خوبی را برایتان آرزومندم | |
|
سلام و عرض احترام سال خوبی را برایتان آرزومندم | |
|
سلام و عرض احترام سال خوبی را برایتان آرزومندم | |
|
سلام و عرض احترام سال خوبی را برایتان آرزومندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا بود
سال نو شماهم مبارک