دوشنبه ۲۸ آبان
وقتی... شعری از جواد صارمی
از دفتر سراب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ ۰۰:۴۷ شماره ثبت ۴۱۶۴۵
بازدید : ۴۴۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
وقتی میان دستهامان،قربتی نیست
بین من و تو، لحظه ای هم رغبتی نیست
وقتی که روح هردو، در یک تن نگنجد
دیگر برای زندگی هم فرصتی نیست
یادش بخیر آن روز اول، پیش رویم
گفتی برای بی تو بودن، مهلتی نیست
یادت نمی آید در این گوشم چه گفتی
گفتی که ما راباجدایی، نسبتی نیست
گفتی برای من زند در سینه،قلبت
یادت بیاور آن سخن، گر زحمتی نیست
آنقدر من من کردی و منت نهادی
حالا برای ما شدن هم،فرصتی نیست
شاید جدایی قسمت این بخت ما هست
بدتر ز این قسمت، دگر هم قسمتی نیست
روی درخت زندگی حک کرده بودیم
ما با همیم و عشق ما را قیمتی نیست
جوادصارمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.