جمعه ۲ آذر
مرد سلانه به دست شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۳۵ شماره ثبت ۴۱۳۷
بازدید : ۷۹۹ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
دنده ي سمتِ چَپي
از پايين سوُّمي
زير آن قلب من است ،
ياخته هاي سَندرُمي
من از اين دنده ي چپ ،
به جهان زاده شدم
سر لجبازي داشت ،
كه من آزاده شدم
به طبيبم گفتم : به دوا درمان كن
به هر آنچه خير است ،
تو مرا فرمان كن
چون كه نبضم را گرفت،
شرح احوالم گفت : كه براي بهبود ،
تا ابد بايد خفت !
در نوارِ قَلبت ،
واژه ها سينوسيست
زيرِ راديكالي ،
شعرها ، ويروسيست
مشكل از ژنها نیست ،
بسته رگهاي دلت
گر تَواني داري ،
كوچ كن از آب و گِلَت !
دَمِ اين شهر موزيست ،
همه چيز امروزيست
به دياري كوچ كن ،
كه پر از دلسوزيست
دل شعر من شكست ،
رشته ی فکرم گسست
چون ز خود رانده شده ،
مرد سلانه به دست
م مهر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.