جمعه ۲ آذر
با يك نظر عشق آمد و \دل\ را هوايي كرد شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۵۵۰
بازدید : ۱۲۸۴ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
با يك نظر عشق آمد و "دل" را هوايي كرد
تا يك نظر غافل شد و سر به هوايي كرد
با آن غريبه اين دل دير آشناي من
يك دل نه صد دل ادعاي آشنايي كرد
تا روسري را از سرش برداشت انگاري
از صد گره در کار دل مشكل گشايي كرد
باد شديدي مي وزيد از سمت ساحل ها
وقتي كه موهايش به دريا خودنمايي كرد
با موج موهايش دلم درگير توفان شد
بر عرشه ي قلبم نشست و ناخدايي كرد
شعر از محسن مهرپرور
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.