سه شنبه ۱۵ آبان
شعر راهی زندان شد!!!! شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۵:۱۷ شماره ثبت ۴۱۳۳۵
بازدید : ۶۵۹ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
پشت ان بیشه ها
کوه قاضی زمان بود
مغزِ دشتها
پرتر از خالی
شعر راهی زندان شد
رود ، دل به دریا دادو زمینش مُرد
اسمانِ سرخ حاکم جهان شد
بر نوک قله کشتی نشست
بازهم شعر راهی زندان شد
عقل خوراکِ گرگان
تن برده ی حرامیان
تاریخ فرمایش حاکمان
اینبار هم شعر راهی زندان شد
باغی سراسر میوه
تنها یک سیبِ ، گاز خورده
هزارها سال گذشت
اه باز شعر که راهی زندان شد !!!عجبا
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
پ.ن
الوده ام از تشویشُ اضطراب
خطی سیاه بر دامن ِدنیا
اسمانی بی چراغ -
زمینی سوخته
خدای در باد
شکلی از درد در ایینه
مغزی کهن در خواب
شعرم را پس بده لطفا
اغوشت پیشکشی باد در یاد ای آدم
داریوش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.