جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
آخرین اشعار ناب بهاءالدین داودپور تخلص بامداد
|
تقدیم به ساحت مقدس ونازنین حضرت ولی عصر عج
وقت رستاخیزه
دستها تهی وناچیزه
ماروعقرب همه جا آویزه
جام ها ازمی خون لب ریزه
آسمان ندهد آب به زمین جزناله
قلتی آب به گل مانده پس شالیزه
شادی وخنده ای گرهست هوس دیروزه
باورخلق خدا خوب به درمیکده ها دستاویزه
جای شیرروبه وگرگ خسرو وپرویزه
اسکلت هاسربام ودر ودشت چه رخت آویزه
داغی بازارما خدعه ومکروحیله س
اینچه بسیار دل انگیزه
باغ وبستان جای گل .سوسن وسنبل ثمرش غمریزه
خیزازخواب گران
ای نگران
وقت تنگه بپاخیز
وقت رستاخیزه
آمده اینک. پیرطریقت برخیز
کعبه رااستاده اینک . برخیز
آمدآن آبادی دنیا برخیز
فصل شادی وسماع وگلریزه
بامداداطلوع آمده اینجا برخیز
باامید به فرج قطب عالم امکان سروروصاحبمان مولا مهدی عج درنزدیکترین بامدادی .... ارادتمندتان حقی بهاءالدین داودپور(بامداد)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.