جمعه ۲ آذر
سراب شعری از رحیم نیکوفر ( آیمان )
از دفتر سپید نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ ۲۰:۰۵ شماره ثبت ۴۰۹۱۹
بازدید : ۵۷۵ | نظرات : ۴۴
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
من در گذر خیال انگیز
و آبی زندگی
در جادۀ نگاه
شدم بازیچۀ دست پرفریب سراب .
شکستم از پوچی
نالیدم از هیچ بودن
و چه تلخ بود افسوســــــــم .
افسوسی که عمری
از دلخوشی ام به فریب
زاده شد در سینه
و آتش زد زادگاهش را .
پر کن جام سکوت
زین پس سر خواهم کشید ،
این باده را .
چون تابلوئی کنار جاده
خیره به دوردست
بی اعتنا
به بوته خشک پیچیده به پایم
ایستاده خواهم بود .
بیا ،
اندکی دست بر شانه ام بگذار
امتداد نگاهم را بگیر
تو هم می بینی آن دور را ؟!
ها ها ها ها ...
سراب است
سراااااااااب ...
(نیکنام) مهر 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.