شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
و من،
کبوتر دلم را
در آسمان بی کسی هایم
پرواز داده ام
و...
صیاد خیره به اندامم
شام شبش را...
بگذارید کبوتری
آزاد باشم
هرچه می خواهید
سنگم زنید.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.