يکشنبه ۴ آذر
خیالم توپ نیست شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱ شماره ثبت ۴۰۷۳۰
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
من مریض احوال هستم بی تو حالم توپ نیست
تا نیایی پیش چشمانم خیالم توپ نیست
هیچ جا از من نترسی صلح باشم یا به جنگ
چونکه توی زندگانی قیل وقالم توپ نیست
خوشه ای گندم نمی روید به خاک زنده ام
تا جنوبم نیست شاداب وشمالم توپ نیست
گندمی راهم که می بخشی به نایلونها بریز
کیسه هایم کهنه هستند وجوالم توپ نیست
خواهشن از شهر غم هایت مرا بیرون مکن
میل کوچیدن ندارم حال بالم توپ نیست
شعر هایم را که می بینید اینکه روشن است
واژهای خوب در حد کمالم توپ نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.